Tiden..

Alltså jag har lite åldersångest, jag fattar inte att jag är 25 år. Det känns så gammalt även fast det inte alls är det men ändå. Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort, det var nyss jag var 15 och vips har 10 år gått och jag är vuxen med barn. Hur gick det till?

Jag har Vännerboxen och en sak som slog mig senast jag såg serien var att en dag kommer jag tycka att de ser så unga ut. Konstigt.
Men sånt är livet, vi blir äldre. Det jobbigaste med att tiden går fort är att barnen kommer snart inte vara små, det går galet fort och även om småbarnsåren är jobbiga ibland så njuter jag för fullt av det. Jag tar tillvara på alla fantastiska minuter med barnen, sover nära dem och älskar varje dag. Underbara barn. Det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback