Inte så pepp

Jag låg i sängen med feber nästan hela förra veckan plus att jag hade geggiga halsmandlar som gjorde jätteont (jag har bilder om nån vill se!) men nu mår jag bättre.
Däremot så känner jag en liten stress i att hinna göra färdigt allt till mitt prov som jag ska ha på torsdag eftersom att jag knappt fått någonting gjort, det börjar bli dags att söka förskoleplats åt LB också. Jag kan kanske inte åka och göra provet heller för min enda barnvakt har blivit sjuk vilket känns sådär eftersom jag skulle ha gjort det förra veckan men jag sköt upp det pga min sjukdom. RÖVEN!

Måste. Aktivera. Hjärnan.

Inte ikväll bara för det enda jag behöver just nu är sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback