Att vara förkyld och irriterad*

Den här veckan har varit ett bevis på att det finns alldeles för många puckon i detta land. Det är så skrattretande att så många har blivit upprörda för små jävla skitsaker och skriver saker i stil med "jag är inte rasist, men ... " eller "nu har det gått för långt, ... ". MEN GÅ OCH SKJUT DIG SJÄLV!
Det enda som har gått för långt är den här jävla idiotin som pågår. Jag har blivit så galet provocerad varenda gång jag kikade in på Facebook de senaste dagarna, jag orkar inte. Fortsätt vara sådär jävla inskränkta och vägra utvecklas och bli en lite bättre människa.

Jag vet inte hur andra ser på livet men jag själv tycker om att lära mig nya saker och vidga min världsbild, det är väldigt roligt rent av. Jag vägrar stanna i min utveckling och tycka att saker är på ett visst sätt bara för att "det alltid varit så", får jag övertygande fakta framför mig så är jag absolut öppen för att ändra min uppfattning om saker och ting.
Det är inget farligt och kan faktiskt göra livet bättre.



*eller som vi på Familjeliv skulle skriva: Att vara förskyld och irreterad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback