Pissmorgon

Okej så imorse vaknar jag av att SB står brevid sängen och säger att hen tycker att det luktar lite konstigt, det ärnågot som luktar. Jag är mest snurrig och förstår inget till en början men sen säger SB att det var lite blött på pappas täcke.
Jag kommer då ihåg att katten hade varit i sängen en stund tidigare så jag hinner bli irriterad på att hon förmodligen varit och spytt men så ser jag att det inte ligger något på täcket. Men där är en pöl. Jag tar en liten sniff. AMEVAIHELVETTEEEE!
 
Som tur jävla var hade LB inte vaknat än för då hade jag fått pissfläcken i ansiktet efter att den hade vandrat runt sängen och över hela LB, hen har en tendens av att vakna före mig och riva upp sängen innan jag själv vaknar till liv. Sköjj. I vanliga fall gör det inget men det hade inte känts så kul om hen hade lekt koja och tittut med pisstäcket liksom. Not so mysigt.
 
 
Nej vår kära katt skulle aldrig göra så här annars men imorse hade SB stängt dörren till toaletten och sen gått och lagt sig igen vilket gjorde att hon antagligen inte kunde hålla sig längre. Jaja, bättre på täcket än i soffan. Lättare att rengöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback