"Jag har också haft en bebis i min mage"

SB tycker om att prata om bebisar och när de ligger i magen, speciellt när det handlar om att hen faktiskt har legat i min mage en gång i tiden och även att LB har gjort det så då och då brukar vi prata om det och jag kan visa vart den lilla rumpan låg eller hur tokigt det såg ut när foten stack ut och såna saker.
 
Från vårt samtal igår.
 
SB: "När jag var liten bebis låg jag inne i din mage mamma, då hade du en STOR mage när jag låg där"
Jag: "Ja det stämmer, jag hade en stor mage då"
SB: "Och jag var alldeles blöt då för det är vatten där"
Jag: "Haha ja, det kallas för fostervatten och där i vattnet inne i magen ligger det en bebis"
SB: "Sen kom jag ut genom din snippa mamma, jag var lite ledsen då och det gjorde ont. Det gjorde ont i din snippa då och det var inte meningen"
Jag: "Nej jag vet att det inte var meningen utan det är så det är, det gör lite ont när bebisen kommer ut genom snippan"
SB: "Ja. Och sen bajsade jag på dig! HAHAHAHAHAHA"
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback