Idag är en sån dag där allt känns onödigt.

Vad är det för fel på mig? Jag känner ingen lust till någonting. Jag orkar ingenting.
Helst hade jag velat ligga ner och göra absolut ingenting men det går såklart inte, barnen behöver mat och uppmärksamhet så det gör jag. Annars inget. Jag hade behövt plugga och göra massa uppgifter men jag är helt tom och kan ingenting så det blir bara skit av det hela.
 
Jag vet inte vad jag ska göra för att få energi. Kanske lite ensamtid där jag slipper ansvar?
Snart får jag det då man och barn ska iväg några dagar men jag måste göra mina skolsaker före det så jag behöver energi och ork NU. Kaffe hjälper inte alls för det är varken gott eller ger någon effekt på mig såatteeee jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback