Jag säger stopp

Nu är jag less på den där förbannade vikthetsen.
Jag har runt 15 kilos övervikt och har mått dåligt för det men nu får det vara nog, jag vill komma i form för att få bättre kondition så jag orkar göra mer saker och jag strävar inte efter att bli smal. Jag ser ut som jag gör och har någon problem med det så är det den personens problem, inte mitt.
 
Jag har nyss lagt en beställning på en hel drös med nya kläder, jag har inte velat köpa tidigare för jag ville gå ner i vikt först men jag är lat och bekväm av mig så nu skiter jag i det. Det är alla möjliga färger och mönster på kläderna som jag inte velat ha tidigare för att jag velat dölja mig i mina mörka och trista kläder. Nu är det ändring.
 
Min kropp är fantastisk och jag tänker inte trycka ner mig själv längre. Det räcker nu.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback