De e gött!

En sak jag kan ångra lite grann är att jag inte har tagit chansen och haft mer sex tidigare, nu har jag min man och även om det är omöjligt att se in i framtiden så är det så att jag vill leva mitt liv med honom och inte ligga med någon annan.
 
Som när jag gick på folkhögskolan så var det en kille där som jag hamnade i säng med en gång, där hade jag gärnat knulla vidare några gånger för att göra skolan lite roligare. Men jag fegade ur så det blev inte.
Eller andra tillfällen jag har fått, inte fulla och störiga ute på krogen för ett ONS i fyllan är sällan bra (inte de jag har haft iaf), utan andra gånger. Den där killen med skitsnygga tänder som var utomordentligt bra på att hångla hade jag gärna legat med om det inte vore så att vi skiljdes åt för tidigt.
Eller han jag träffade på bussen en gång som jag pratade med i flera timmar hade det också varit trevligt att ta en omgång eller fler med.
Så finns det självklart ligg jag ångrar, jag hade velat byta ut alla dåliga ligg mot tillfällena jag ångrar att jag inte tog.
 
 
 
Jag är fullständigt seriös när jag skriver att PSY är sjukt sexig och jag vill ligga med honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback